FB қолданушыларды не үшін зерттейді?
- gmyrzamuratov
- Жасанды интеллект / 19 қараша 2018, 13:11
- 723
56 лайк алгоритмі
Стенфорд университетінде мынадай алгоритм ойлап табылған екен. Алгоритм әлеуметтік желіде қойылған соңғы 56 лайк арқылы, қолданушының мінезін, әдетін анықтайды екен.
Мысалға, бір кісінің профайлын зерттеу барысында, алгоритм сол қолданушы қара нәсілді екенін анықтаған.
Екінші қолданушының жынысын дәл анықтаса,
Үшінші қолданушының көгілдір екенін анықтаған. Сол қолданушының мойындауынша, ол әлеуметтік желіде ол жағын барынша жасыруға тырысқан.
Бұл алгоритм мысалға Facebook-та кеңінен қолданылатынына күмәнім жоқ.
Неліктен?
Себебі Facebook-тың басты мақсаты ол қолданушының оған жұмсайтын уақытын мейлінше көбейту. Неғұрлым сіздер сол жерде көп отырсаңыздар, соғұрлым оларға жақсы. Кейін ол қолданушыны жарнама көрсету арқылы ақшаға айналдыруға болады.
Ол мақсатқа қалай жетуге болады?
Ол үшін алгоритм үнемі сізді зерттеп отыру керек. Сол зерттеулерге сәйкес сізді қызықтыратын контент ұсыну.
Менің ойымша fb минимум екі бағытта жұмыс істейді:
Біріншісі — аудиторияны кеңейту, оны ұстап тұру, ол ұшін сіздің талғамыңызды анықтау. Мысалға, бір уақытта сіздің көңіліңіз бір тақырыпты талап етсе, онда fb соны анықтап, сол тақырыпқа сәйкес келетін посттарды ұсына бастайды сізге. Кейін көңіліңіз басқа тақырыпқа ауған кезде fb қайтадан өзінің параметрлерін ауыстырып, сізге жаңа тақырыпқа сай келетін посттарды ұсына бастайды. Осы арқылы ол қолданушыларды өзіне тартуға тырысады. Тартып та жатыр. Көбісі fb-дан шыға алмайтыныз мойындап жүр.
Екіншіден — сол аудиторияны монетизациялау. Ол үшін сізді қызықтыратын жарнаманыны ғана ұсыну. Мысалға, сіз Ағылшын тілін үйрену жайлы посттарға лайк басып отырсаңыз, онда fb "мына балақай ағылшын үйренгісі келіп жүр екен" деген шешімге келіп, сізге ағылшын тілі жайлы жарнамаларды ұсына бастайды. Яғни, егер ағылшын тілінің орнына испан тілінің курстарын сізге ұсынса, онда қисынсыз болар еді. Себебі неғұрлым сізге релевантты жарнама ұсынылатын болса, соғұрлым сіз сол жарнаманы басу ықтималдығы жоғарлайды. Ал ол дегеніміз табыстың молайуына әкеледі.
Стенфорд университетінде мынадай алгоритм ойлап табылған екен. Алгоритм әлеуметтік желіде қойылған соңғы 56 лайк арқылы, қолданушының мінезін, әдетін анықтайды екен.
Мысалға, бір кісінің профайлын зерттеу барысында, алгоритм сол қолданушы қара нәсілді екенін анықтаған.
Екінші қолданушының жынысын дәл анықтаса,
Үшінші қолданушының көгілдір екенін анықтаған. Сол қолданушының мойындауынша, ол әлеуметтік желіде ол жағын барынша жасыруға тырысқан.
Бұл алгоритм мысалға Facebook-та кеңінен қолданылатынына күмәнім жоқ.
Неліктен?
Себебі Facebook-тың басты мақсаты ол қолданушының оған жұмсайтын уақытын мейлінше көбейту. Неғұрлым сіздер сол жерде көп отырсаңыздар, соғұрлым оларға жақсы. Кейін ол қолданушыны жарнама көрсету арқылы ақшаға айналдыруға болады.
Ол мақсатқа қалай жетуге болады?
Ол үшін алгоритм үнемі сізді зерттеп отыру керек. Сол зерттеулерге сәйкес сізді қызықтыратын контент ұсыну.
Менің ойымша fb минимум екі бағытта жұмыс істейді:
Біріншісі — аудиторияны кеңейту, оны ұстап тұру, ол ұшін сіздің талғамыңызды анықтау. Мысалға, бір уақытта сіздің көңіліңіз бір тақырыпты талап етсе, онда fb соны анықтап, сол тақырыпқа сәйкес келетін посттарды ұсына бастайды сізге. Кейін көңіліңіз басқа тақырыпқа ауған кезде fb қайтадан өзінің параметрлерін ауыстырып, сізге жаңа тақырыпқа сай келетін посттарды ұсына бастайды. Осы арқылы ол қолданушыларды өзіне тартуға тырысады. Тартып та жатыр. Көбісі fb-дан шыға алмайтыныз мойындап жүр.
Екіншіден — сол аудиторияны монетизациялау. Ол үшін сізді қызықтыратын жарнаманыны ғана ұсыну. Мысалға, сіз Ағылшын тілін үйрену жайлы посттарға лайк басып отырсаңыз, онда fb "мына балақай ағылшын үйренгісі келіп жүр екен" деген шешімге келіп, сізге ағылшын тілі жайлы жарнамаларды ұсына бастайды. Яғни, егер ағылшын тілінің орнына испан тілінің курстарын сізге ұсынса, онда қисынсыз болар еді. Себебі неғұрлым сізге релевантты жарнама ұсынылатын болса, соғұрлым сіз сол жарнаманы басу ықтималдығы жоғарлайды. Ал ол дегеніміз табыстың молайуына әкеледі.
-
0