Жарнаманың ең мықты түрі, білінбейтін жарнама.
- gmyrzamuratov
- Маркетинг, жарнама және PR / 19 қараша 2018, 14:50
- 908
2GIS бағдарламасында бір мекен-жайды іздеп, картадан тауып алдым. Осыдан кейін сол бағдарлама мен тұрған жерден сол мекен-жайға дейінгі қашықтықты есептеп берді. Қандай аутобустар баратынын да көрсетті.
Сонымен қатар астында Uber таксиын шақыруды ұсынып тұр. Бағасын және такси қанша уақытта келетінін көрсетіп тұр. Бассан Uber бағдарламасы ашылады да бірден таксиға тапсырыс беріледі. Егер тапсырыс сәтті аяқталса, Uber тапсырыстың сомасынан белгілі мөлшердегі пайызын 2GIS-ке береді.
Жарнама релевантты болғандықтан қолданушығада пайдалы болып саналады, бір жағынан бағдарлама иесінің табысыда өседі. Сонымен қатар бағдарлама жарнамаға толы деген сезім пайда болмайды.
Монетизацияның осындай түрін өте қатты ұнатамын.
Сонымен қатар астында Uber таксиын шақыруды ұсынып тұр. Бағасын және такси қанша уақытта келетінін көрсетіп тұр. Бассан Uber бағдарламасы ашылады да бірден таксиға тапсырыс беріледі. Егер тапсырыс сәтті аяқталса, Uber тапсырыстың сомасынан белгілі мөлшердегі пайызын 2GIS-ке береді.
Жарнама релевантты болғандықтан қолданушығада пайдалы болып саналады, бір жағынан бағдарлама иесінің табысыда өседі. Сонымен қатар бағдарлама жарнамаға толы деген сезім пайда болмайды.
Монетизацияның осындай түрін өте қатты ұнатамын.
-
0